Doorgaan naar artikel

Aansprakelijkheidsbeperking

1.1 Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor indirecte schade die kan voortvloeien uit het product.

1.2 Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor vertragingen of fouten als gevolg van omstandigheden buiten de controle van het bedrijf (overmacht). Dergelijke omstandigheden kunnen onder meer arbeidsconflicten, brand, oorlog, overheidsbesluiten, verminderde of uitblijvende leveringen van leveranciers omvatten.

1.3 Wij aanvaarden ook geen aansprakelijkheid voor eventuele wijzigingen in producten of producteigenschappen die zijn aangebracht door de respectieve leverancier of fabrikant en andere factoren buiten onze controle.

1.4 Overmacht

Gebeurtenissen zoals oorlog, natuurrampen, arbeidsconflicten, overheidsbesluiten, uitblijvende leveringen van leveranciers, kostbare omstandigheden en soortgelijke gebeurtenissen buiten onze controle die niet konden worden voorzien, worden geclassificeerd als overmacht. Dit betekent dat Barista en Espresso worden vrijgesteld van hun verplichtingen om de gemaakte afspraken na te komen.

2. Wijzigingen van de Algemene Voorwaarden

Wij behouden ons het recht voor om de voorwaarden te allen tijde te wijzigen. Wijzigingen in de voorwaarden worden online op de website gepubliceerd. De gewijzigde voorwaarden worden geacht te zijn aanvaard in verband met bestellingen of bezoeken op de website.

3. Geschillen en Toepasselijk Recht

Geschillenbeslechting en Bijstand in Civiele Zaken

Bij Barista en Espresso hopen we natuurlijk dat er geen geschillen ontstaan voor jou als klant. Mocht zo'n situatie zich echter voordoen, dan is er hulp beschikbaar via een gezamenlijke EU-platform voor geschillenbeslechting. De pagina is speciaal ontworpen voor consumenten die vrij over de grenzen van Europa winkelen en hulp nodig hebben Over als er iets misgaat. De geschillenbeslechtingspagina van EU is gemaakt voor klanten die online winkelen bij een bedrijf dat is gevestigd in een van de EU-landen en hulp nodig hebben bij het oplossen van een geschil. Bezoek http://ec.europa.eu/consumers/odr/ voor meer informatie.

Zweedse klanten kunnen zich wenden tot de Algemene Klachtencommissie (ARN), zie arn.se.

Bij een geschil volgen wij de beslissingen van ARN of een gelijkwaardig geschillenbeslechtingsorgaan.

Eventuele geschillen Over over de interpretatie of toepassing van deze algemene voorwaarden worden geïnterpreteerd in overeenstemming met de Zweedse wet.

Winkelmand

Je winkelwagen is momenteel leeg

Winkel nu