Ga naar inhoud

Beperking van aansprakelijkheid

1.1 Wij zijn niet aansprakelijk voor indirecte schade die door het product ontstaat.

1.2 Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor vertragingen of fouten die het gevolg zijn van omstandigheden buiten de macht van het bedrijf (overmacht). Dergelijke omstandigheden kunnen onder meer bestaan uit arbeidsconflicten, brand, oorlog, overheidsbesluiten en verminderde of niet-bestaande leveringen van leveranciers.

1.3 Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor eventuele wijzigingen in producten of producteigenschappen die door de betreffende leverancier of fabrikant zijn aangebracht of voor andere factoren die buiten onze controle liggen.

1.4 Overmacht

Gebeurtenissen zoals oorlog, natuurrampen, arbeidsconflicten, overheidsbesluiten, niet-levering door leveranciers, kostbare omstandigheden en soortgelijke gebeurtenissen buiten onze controle die niet voorzien konden worden, worden aangemerkt als overmacht. Dit betekent dat Barista eend Espresso worden ontheven van hun verplichtingen tot nakoming van de aangegane overeenkomsten.

2. Wijzigingen in de Algemene Voorwaarden

Wij behouden ons het recht voor om de algemene voorwaarden te allen tijde te wijzigen. Wijzigingen in de algemene voorwaarden worden online op de website gepubliceerd. De gewijzigde algemene voorwaarden worden geacht te zijn geaccepteerd in verband met bestellingen of bezoeken aan de website.

3. Geschillen en rechtskeuze

Geschillenbeslechting en bijstand in civiele zaken

Op Barista eend Espresso Wij hopen uiteraard dat er voor u als klant geen geschillen ontstaan. Mocht er toch een dergelijke situatie ontstaan, dan is er hulp beschikbaar via een gezamenlijke EU-platform voor geschillenbeslechting. De site is speciaal ontworpen voor consumenten die vrij over de Europese grenzen heen handelen en hulp nodig hebben. Over Er is iets mis. EUDe pagina voor geschillenbeslechting van : is gemaakt voor klanten die online winkelen bij een bedrijf dat gevestigd is in een van de EUlanden en hulp nodig hebben bij het oplossen van een geschil. Bezoek http://ec.europa.eu/consumenten/odr/ voor meer informatie.

Zweedse klanten kunnen contact opnemen met de Zweedse Klachtencommissie (ARN), zie arn.se.

Bij een geschil volgen wij de beslissingen van ARN of een overeenkomstig geschillenbeslechtingsorgaan.

Eventuele geschillen Over De interpretatie of toepassing van deze algemene voorwaarden wordt geïnterpreteerd overeenkomstig het Zweedse recht.

Back to top