Ga naar inhoud

Beoordeel ons op Trustpilot

We horen graag hoe jouw ervaring is geweest

Voor ons bij Barista en Espresso gaat koffie over meer dan alleen producten. Het gaat om passie, kwaliteit en het bieden van een echt goede ervaring aan elke klant, van de eerste vraag tot levering en gebruik thuis.

Als je bij ons hebt gewinkeld, zouden we het heel fijn vinden als je jouw ervaring wilt delen.

Voelde je dat je goede hulp kreeg van onze klantenservice? Voldoet het product aan je verwachtingen? Was de hele aankoopervaring soepel en betrouwbaar? Jouw feedback betekent veel voor ons, omdat het ons helpt te begrijpen wat we goed doen en waar we nog beter in kunnen worden.

We horen graag vooral wat je vindt van:

  • onze klantenservice en ondersteuning
  • de kwaliteit van het product dat je hebt ontvangen
  • jouw ervaring met winkelen bij ons
  • hoe we ons verder kunnen verbeteren

Elke beoordeling, of die nu kort of uitgebreider is, helpt ons te groeien. Het helpt ook andere klanten zich zekerder te voelen in hun keuzes wanneer ze bij ons winkelen.

Bedankt dat je de tijd neemt om feedback te geven. We lezen het, waarderen het en zijn echt dankbaar dat je ons helpt beter te worden.

Laat een beoordeling achter

Back to top