Inhoudsopgave
- Algemene voorwaarden
- Prijsstelling, btw-berekening en bestelling
- Levering en verzending
- Herroepingsrecht, retouren en ruilen
- Klachten en garantiebepalingen
- Geschillen en toepasselijk recht
- Aansprakelijkheidsbeperking
- Bericht aan klanten buiten EU
- Productinformatie
- Wijzigingen van voorwaarden
- Persoonsgegevens en privacy
- Help ons jou te helpen
1. Algemene voorwaarden
Om te winkelen bij Barista en Espresso (www.barista-espresso.se en bijbehorende domeinen) moet je ouder zijn dan 18 jaar. Een koopovereenkomst komt tot stand wanneer je betaling is goedgekeurd bij de bestelling in onze webwinkel.
Over als je de persoonsgegevens van een ander gebruikt zonder hun toestemming en dit leidt tot financiële of andere schade voor Barista en Espresso, zal dit worden gemeld bij de politie.
Wij behouden ons het recht voor om de verkoop te stoppen.
Over als een transactie als risicovol wordt gemarkeerd, behouden wij ons het recht voor om aanvullende identiteitsverificatie te vragen via truid.app. Het is natuurlijk jouw recht om dit te weigeren, maar het is ook ons recht om de verkoop te weigeren.
2. Prijsstelling, btw-berekening en bestelling
2.1 Prijsstelling: Bij de kassa worden de prijzen in onze winkel omgezet naar lokale (Europese) valuta, Zwitserse franc, Noorse kroon en Britse pond afhankelijk van je afleveradres (niet je geografische locatie!).
2.2 Btw-berekening: Voor alle klanten binnen EU zijn de prijzen inclusief btw, die wordt berekend volgens het lokale btw-tarief afhankelijk van je afleveradres. Btw-tarieven variëren tussen verschillende landen. Om je prijs met de juiste btw te zien, gebruik de landkeuze in onze winkel (bovenin de rechterhoek van de pagina).
Over als je niet het juiste domein voor jouw land gebruikt wanneer je artikelen aan je winkelwagentje toevoegt, wordt er toch de juiste valuta en btw-tarief toegepast bij de kassa afhankelijk van je afleveradres.
2.3 B2B binnen EU: Wij kunnen leveren aan andere bedrijven binnen EU zonder btw in rekening te brengen, maar dit vereist een geldig btw-registratienummer van het bedrijf om dit mogelijk te maken.
**2.4 Klanten buiten EU, in Noorwegen, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk worden door ons niet belast met btw op Barista Espresso, omdat wij geen btw innen voor deze landen. De prijzen in onze winkel voor deze landen zijn daarom lager (zonder btw), en klanten in deze landen zijn verantwoordelijk voor het betalen van eventuele douanerechten en btw. die aan de grens worden genomen.
2.5 Bestelling: Nadat je je bestelling hebt afgerond, ontvang je een bevestiging op je e-mailadres. De bevestiging bevat alle details Over producten, prijzen, facturering en afleveradres.
Onderaan deze e-mailbevestiging vind je een link waarmee je de factuur kunt downloaden.
Over Als er iets mis is met de orderbevestiging, neem dan onmiddellijk contact met ons op via e-mail op info@barista-espresso.se.
Bij voorraadtekort of onjuiste voorraadstatus behoudt Barista en Espresso zich het recht voor om je aankoop te annuleren. In dat geval nemen we contact met je op via e-mail om het probleem op te lossen.
Verzendkosten kunnen van toepassing zijn, afhankelijk van de afleverlocatie en het gewicht, en worden berekend bij de afrekening. Barista en Espresso behouden zich het recht voor om fouten te corrigeren, zoals prijsinformatie, promoties, kortingscodes of productinformatie die online of in de winkel kan worden weergegeven.
2.6 Betalingsmogelijkheden:
We gebruiken verschillende betaalmethoden die hieronder worden weergegeven:
• Betaalkaart / creditcard (Visa, Mastercard, Maestro, Amex, Union Pay).
• Apple Pay
• Google Pay
• Shop Pay (van Shopify)
• Klarna Pay Later, Pay Now, Slice It, beschikbaar voor klanten in Oostenrijk, Finland, Duitsland, Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Denemarken, Noorwegen, Zweden
• Bancontact
• Ideal
Voor betalingen rechtstreeks aan onze bank, neem alstublieft eerst contact met ons op.
Voor internationale bankoverschrijvingen gebruiken we ook Wise.com.
We reserveren meestal alleen het betalingsbedrag op je kaart en brengen het bedrag in rekening wanneer we er zeker van zijn dat we je bestelling kunnen leveren of Over we met de klant Over zijn overeengekomen dat een product moet worden besteld. Bij annulering annuleren we eenvoudig de reservering.
3. Levering en verzending
3.1 Wereldwijde verzending:
Barista Espresso / Machiels Nordic AB verzendt producten over de hele wereld vanuit onze winkel.
Er zijn echter enkele verzendbeperkingen:
Er zijn echter beperkingen van fabrikanten: bepaalde espressomachines en molen die zijn ontworpen voor de EU-markt zijn niet bedoeld voor verkoop aan klanten buiten EU, bijvoorbeeld de VS, om verschillende redenen.
Klanten binnen en buiten EU:
Klanten binnen EU kunnen de aankoop automatisch afronden, aangezien de verzendkosten worden berekend voor alle EU-landen, Zwitserland, Noorwegen en het Verenigd Koninkrijk.
Klanten in andere landen moeten eerst contact met ons opnemen en ons informeren Over wat ze van plan zijn te kopen en een afleveradres opgeven, zodat we een verzendofferte van onze koeriers kunnen krijgen.
3.2 Verwerkingstijd:
Onze behandeltijd is binnen 24 uur onder normale omstandigheden, met een maximum van 2 dagen wanneer we veel bestellingen te verwerken hebben, en het kan langer duren tijdens feestdagen.
Bestellingen die in het weekend en op vrijdagmiddag worden geplaatst, worden op maandag of dinsdag verzonden.
3.3 Afhalen bij ons:
Wij bieden de mogelijkheid om bestellingen bij ons en onze leveranciers in Zweden op te halen voor de meeste producten, mits het product op voorraad is. Om uw bestelling op te halen, kiest u "Afhalen" als verzendoptie in de kassa. Neem contact met ons op via info@barista-espresso.se nadat u de aankoop heeft afgerond. Vergeet niet om een geldig identiteitsbewijs mee te nemen wanneer u uw pakket afhaalt. Over als iemand anders het pakket voor u afhaalt, moeten zij zowel uw ID als hun eigen tonen.
Prijs: Altijd gratis (d.w.z. geen verzendkosten)
3.4 Verzendmethoden/koeriers:
Wij gebruiken Postnord Zweden, UPS, DHL, DB Schenker en FedEx en we bieden altijd een trackingnummer.
3.5 Levering:
• De levertijd is 1–5 dagen binnen Zweden (normaal, afhankelijk van de afstand en hoe druk de koeriers zijn) en kan langer zijn buiten Zweden. Producten die op aanvraag worden besteld, nemen meer tijd in beslag: gemiddeld 1–2 weken.
• Levering naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt voor het opgegeven adres. Uw goederen worden verzonden naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt bij het opgegeven adres. Wanneer het pakket aankomt bij het afhaalpunt, ontvangt u een bericht en kunt u uw pakket ophalen met ID en een tracking-ID of een viercijferige code. Afhalen kan persoonlijk of via een gemachtigde. De gemachtigde moet zowel zijn eigen ID als de ID van de koper tonen.
Om fraude te beschermen, behouden wij ons het recht voor om te leveren aan het dichtstbijzijnde afhaalpunt, waar identificatie altijd vereist is bij het afhalen. Deze service is echter niet altijd mogelijk, aangezien de koeriers niet altijd deze optie aanbieden. In dergelijke gevallen leveren wij rechtstreeks aan uw deur.
Over als er vertragingen optreden bij de levering (zonder dat wij u Over een langere levertijd hebben geïnformeerd) neem dan contact met ons op via info@barista-espresso.se.
3.6 Onjuiste levering:
Over als u een artikel ontvangt dat u niet heeft besteld, neem dan contact op met onze klantenservice via info@barista-espresso.se zodat wij u kunnen helpen het artikel te retourneren.
3.7 Transportbeschadigingen:
Over als u schade aan uw pakket ontdekt, meld dit dan onmiddellijk aan info@barista-espresso.se . We raden aan om een beschadigd pakket niet te accepteren, aangezien het niet meer te traceren is naar de vervoerder. Over als je schade ontdekt nadat je het pakket hebt geopend en dit kan worden gekoppeld aan het transport, neem dan onmiddellijk contact met ons op via Barista Espresso.
3.8 Aansprakelijkheid:
Wij nemen geen financiële verantwoordelijkheid voor vertragingen veroorzaakt door vervoersbedrijven.
3.9 Berekening van verzendkosten:
Verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht van het pakket en de bestemming.
4. Herroepingsrecht, Retourneren en Omruilen
4.1 Algemene informatie Over herroepingsrecht en omruilen
Op barista-espresso.se heb je een herroepingsrecht van 14 dagen wanneer je in onze webwinkel winkelt. Je kunt het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren en een volledige terugbetaling ontvangen. Het product moet in originele staat zijn - het mag niet gebruikt zijn, maar kan uitgepakt en zorgvuldig geïnspecteerd zijn. Het product moet goed verpakt in de originele verpakking worden geretourneerd, en het is belangrijk dat het onbeschadigd aankomt. In dit geval ben je verantwoordelijk voor het zorgen dat wij het product ontvangen en voor het betalen van de retourverzendkosten. In de meeste gevallen kunnen we een verzendlabel voor je regelen.
Het herroepingsrecht geldt niet voor cadeaubonnen, verbruiksgoederen, voedsel of goederen die speciaal voor de klant zijn besteld.
Klanten buiten EU: Helaas kunnen we geen herroepingsrecht van 14 dagen aanbieden vanwege eventuele douaneproblemen met betrekking tot btw en invoerbelastingen. We handhaven echter een garantie van 1 jaar op al onze producten, maar de verzendkosten voor reparaties zijn voor rekening van de klant.
Voor overige voorwaarden en praktische afhandeling van retouren, zie de sectie Retourverwerking hieronder. Je kunt het product ook rechtstreeks naar ons retourneren; zie de sectie Retourverwerking voor details.
Je kunt meer lezen over Over Zweedse wetgeving Over aankopen op afstand op de website van de Consumentenautoriteit.
Of lees Over je rechten op de officiële pagina van EU:
https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/shopping-consumer-rights/index_sv.htm
4.2 Annulering van een bestelling
Over als je een bestelling die je hebt geplaatst wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@barista-espresso.se . Over Je bestelling is al verwerkt en overgedragen aan het transportbedrijf, het is niet langer mogelijk om deze te annuleren, en je bent verplicht om je bestelling te ontvangen. Over Als je je aankoop wilt annuleren nadat je je goederen hebt ontvangen, gelden de gebruikelijke herroepingsrechten en retourverwerkingsvoorwaarden. Het herroepingsrecht geldt vanaf de dag dat je de bestelde goederen ontvangt. Voor meer informatie Over over het herroepingsrecht, lees sectie 4.4.
4.3 Ruilrecht
Binnen 14 dagen heb je het recht om je product te ruilen voor een ander artikel in onze webwinkel. Het ruilrecht geldt Over als het product in originele staat is — het mag niet zijn gebruikt, maar kan zijn uitgepakt en grondig geïnspecteerd. Het product moet goed verpakt worden geretourneerd in de originele verpakking, en het is belangrijk dat het onbeschadigd aankomt. In dergelijke gevallen ben je verantwoordelijk voor de retourverzendkosten. Over Als het product waarvoor je wilt ruilen meer kost dan het origineel, zullen we het prijsverschil plus eventuele extra verzendkosten in rekening brengen. Over Als het nieuwe artikel minder kost dan het origineel, zullen we het prijsverschil terugbetalen met dezelfde betaalmethode die bij de aankoop is gebruikt. Over Als je je artikel wilt ruilen, neem dan contact op met info@barista-espresso.se voor hulp.
4.4 Herroepingsrecht
Je hebt altijd het recht om je bestelling binnen 14 dagen te annuleren zonder opgave van reden. De herroepingsperiode begint vanaf de dag dat je het laatste artikel in je bestelling hebt ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice via info@barista-espresso.se voor hulp met het herroepingsrecht.
Wanneer je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zullen we alle betalingen van jou terugbetalen, inclusief de kosten voor onze standaard verzendoptie, nadat we het artikel hebben ontvangen en geïnspecteerd.
Over Als het artikel en de verpakking in dezelfde staat zijn als toen we deze verzonden, en het artikel niet is gebruikt, zullen we je onmiddellijk volledig terugbetalen minus de retourverzendkosten Over die we hebben geregeld voor de retourzending.
Je moet de goederen terugsturen of afleveren zonder onnodige vertraging en uiterlijk 14 dagen na de datum waarop je ons Over jouw herroeping hebt meegedeeld.
Over Als je het product hebt gebruikt en toch de aankoop wilt annuleren, kunnen we overwegen het product terug te nemen, maar dit kan resulteren in waardevermindering, waarvoor je verantwoordelijk bent. Dergelijke gevallen worden individueel behandeld.
Het herroepingsrecht geldt niet voor cadeaubonnen, consumptiegoederen, levensmiddelen en producten die speciaal voor de klant zijn besteld.
Klanten buiten EU: Helaas kunnen we geen 14-daags herroepingsrecht aanbieden vanwege eventuele douaneproblemen met betrekking tot btw en invoerbelastingen. We handhaven echter een garantie van 1 jaar op al onze producten, maar verzendkosten voor reparaties zijn voor rekening van de klant.
Voor B2B-klanten geldt niet dezelfde herroepingsrecht als voor particuliere klanten. Volgens de Koopwet hebben B2B-klanten niet de mogelijkheid om goederen te retourneren uitsluitend op basis van gewijzigde meningen. Wij accepteren geen retouren van B2B-klanten voor geannuleerde aankopen Over tenzij anders overeengekomen met de klant.
4.5 Retourverwerking via klantenservice
Voor retouren moet je contact opnemen met onze klantenservice op info@barista-espresso.se. Retour van goederen moet altijd worden bevestigd met de orderbevestiging. Jij bent verantwoordelijk voor het ervoor zorgen dat de goederen onbeschadigd bij ons aankomen, wat belangrijk is Over als je ervoor kiest om het product op een andere manier te retourneren dan de methode die bij de levering is gebruikt. Zorg ervoor dat het product goed verpakt is en in de originele verpakking zit.
Voor goedgekeurde garantiegevallen en klachten dekt Barista en Espresso alle kosten, inclusief verzendkosten. Wanneer je gebruik maakt van het herroepingsrecht ben je verantwoordelijk voor de retourverzendkosten. Je hebt ook de mogelijkheid om het product direct naar een van onze magazijnen in Zweden te retourneren; zie meer informatie hieronder.
De retour wordt niet goedgekeurd totdat Barista en Espresso het product hebben geïnspecteerd. Voor goedgekeurde retouren en herroepingsrechten zal een terugbetaling plaatsvinden met dezelfde betaalmethode die bij de aankoop is gebruikt. Over als de retour niet wordt goedgekeurd of Over het pakket niet wordt opgehaald (bij het afhaalpunt) wordt er een administratieve vergoeding van 350 SEK in rekening gebracht. Deze retouren worden niet beschouwd als een uitoefening van het herroepingsrecht.
4.6 Retourverwerking naar ons magazijn
Je hebt de mogelijkheid om het product direct naar ons magazijn in Järna of naar een van onze leveranciers te retourneren. Neem contact op met de klantenservice op info@barista-espresso.se. Dezelfde retourvoorwaarden zijn van toepassing als hierboven vermeld - het product moet in ongewijzigde staat zijn, in de originele verpakking en mag niet zijn gebruikt.
4.7 Uitzonderingen voor niet opgehaalde pakketten
Je pakket blijft doorgaans 7-14 dagen op het afhaalpunt liggen na aankomst, afhankelijk van welke vervoerder we hebben gekozen. Over als je je pakket niet binnen deze tijd ophaalt en het naar ons wordt geretourneerd, brengen we een vergoeding van 350 SEK in rekening voor niet opgehaalde pakketten.
5. Klachten en garantievoorwaarden
5.1 Garantie en klachten
Bij Barista en Espresso heb je recht op garantie op alle goederen en diensten die je bij ons koopt. De garantie geldt voor 1 jaar vanaf de datum waarop je het product hebt ontvangen. Als particulier ben je ook beschermd door de Consumentenkoopwet, die je het recht geeft om binnen 3 jaar te reclameren. Zweedse consumentenwetgeving is van toepassing in Overig, en je kunt meer lezen Over hierover op de website van de Consumentenautoriteit.
Wij kunnen geen garantie bieden op verbruiksgoederen en voedingsproducten.
Je hoeft nooit verzend- of retourkosten te betalen Over als het product gebreken vertoont die niet door jou zijn veroorzaakt door onjuiste behandeling. Voordat je een klacht indient, moet je altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@barista-espresso.se zodat we het probleem op de beste manier kunnen oplossen (zie meer informatie hierboven Over retourbeleid). De fout moet binnen een redelijke termijn na ontvangst van het product worden gemeld.
5.2 Garantievoorwaarden
De garantie op Sage-gereviseerde espressomachines dekt alleen de functionaliteit van onze espressomachines, niet cosmetische gebruikssporen. Aangezien onze Sage-espressomachines gereviseerd zijn, bieden we een functionele garantie van 1 jaar vanaf de datum waarop je het product hebt ontvangen. De functionele garantie dekt gebreken in alle mechanische en elektrische interne componenten zoals waterpompen, interne slangen, afdichtingen, displays, stoomleidingen, maalmotoren, enz. De garantie dekt geen externe cosmetische gebruikssporen.
De garantie voor alle andere producten, met uitzondering van verbruiksartikelen en voedingsmiddelen, dekt zowel functionaliteit als cosmetische schade.
Uitzonderingen: Over als je je garantie wilt inroepen en blijkt dat de fout is veroorzaakt door externe factoren die niet door de garantie worden gedekt, ben je verantwoordelijk voor eventuele behandelingskosten. Barista en Espresso-personeel bepaalt Over of de fout is veroorzaakt door een fabricagefout of door externe factoren nadat het product ons heeft bereikt.
Espressomachines vereisen regelmatig ontkalken, en Over als dit niet op tijd gebeurt of Over het verkeerde ontkalkingsmiddel wordt gebruikt, kan dit de machines potentieel beschadigen. Over de fout die voortkomt uit het ontbreken van regelmatige reiniging en ontkalking of het gebruik van het verkeerde ontkalkingsmiddel doet de garantie vervallen.
Als Over een machine wordt opgestuurd voor reparatie en we vaststellen dat de fout is veroorzaakt door onjuiste behandeling door de klant, behouden we ons het recht voor om zowel reparatie- als verzendkosten in rekening te brengen.
Het recht om te reclameren geldt ongeacht of Over de fout zichtbaar of verborgen is, zolang de fout niet is veroorzaakt door onjuist gebruik van het product. Over als het product defect is, hebben Barista en Espresso het recht om de fout binnen 6 maanden te verhelpen. De meeste reparaties worden echter binnen 2-4 weken uitgevoerd. Over als dit niet gebeurt, heb je recht op een vervangend product voor het defecte item. Bij geldige reclames word je als klant vergoed voor eventuele verzendkosten. Reclames moeten binnen een redelijke termijn worden ingediend. Reclames die binnen 2 maanden na aankoop worden gedaan, worden altijd als redelijk beschouwd.
Voor B2B-klanten bieden we een 1-jarige garantie op alle goederen vanaf de aankoopdatum. De garantie dekt alleen fouten die optreden bij normaal gebruik en onder de voorwaarden zoals vermeld in de gebruiksaanwijzing van het product.
Bij reclames of garantieclaims, neem alstublieft zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij behouden ons het recht voor om eventuele fouten te beoordelen en te bevestigen voordat er maatregelen worden genomen. Eventuele garantieclaims worden behandeld in overeenstemming met de geldende wetgeving en deze koopvoorwaarden.
Let op: het herroepingsrecht voor B2B-klanten is absoluut en kan niet worden afgezien, zelfs niet in situaties waarin het product blijkt te zijn een demoproduct met voorafgaande informatie en compensatieaanbiedingen.
Barista en Espresso verbinden zich ertoe altijd de aanbevelingen van de Algemene Reclamecommissie (ARN) te volgen.
Klanten buiten EU (en in Noorwegen, het Verenigd Koninkrijk en Zwitserland): Helaas kunnen wij geen 14-dagen retourrecht aanbieden vanwege eventuele douaneproblemen met betrekking tot btw en invoerbelastingen. We handhaven echter een garantie van 1 jaar op al onze producten, maar de verzendkosten voor reparaties zijn voor rekening van de klant.
Onze prijzen voor klanten buiten EU zijn exclusief btw (Zweedse btw). Btw en invoerbelastingen zijn de verantwoordelijkheid van de klant en worden waarschijnlijk bij de grens in rekening gebracht.
6. Geschillen en toepasselijk recht
6.1 Geschillenbeslechting en bijstand in civiele zaken Bij Barista en Espresso hopen we natuurlijk dat er geen geschillen ontstaan voor u als klant. Mocht een dergelijke situatie zich toch voordoen, dan is er hulp beschikbaar via een gezamenlijke EU-platform voor geschillenbeslechting. De pagina is speciaal ontworpen voor consumenten om vrij te winkelen over de grenzen van Europa en om hulp te krijgen Over als er iets misgaat. De geschillenbeslechtingspagina van EU is gemaakt voor klanten die online winkelen bij een bedrijf gevestigd in een van de EU-landen en het gevoel hebben dat ze hulp nodig hebben bij het oplossen van een geschil. Bezoek http://ec.europa.eu/consumers/odr/ voor meer informatie.
Zweedse klanten kunnen zich wenden tot de Algemene Reclamecommissie (ARN), zie arn.se.
6.2 In geval van een geschil volgen wij de beslissing van ARN of een vergelijkbare geschillenbeslechtingsinstantie.
6.3 Eventuele geschillen Over de interpretatie of toepassing van deze algemene voorwaarden moeten worden geïnterpreteerd in overeenstemming met de Zweedse wet.
7. Aansprakelijkheidsbeperking
7.1 Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor indirecte schade die kan ontstaan door het product. 7.2 Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor vertragingen/fouten als gevolg van omstandigheden buiten de controle van het bedrijf (overmacht). Dergelijke omstandigheden kunnen arbeidsconflicten, brand, oorlog, overheidsbesluiten, vertraagde of uitblijvende leveringen van leveranciers omvatten. 7.3 Wij aanvaarden ook geen aansprakelijkheid voor eventuele wijzigingen van producten of producteigenschappen die zijn aangebracht door de respectieve leverancier of fabrikant en andere factoren buiten onze controle. 7.4 Overmacht Gebeurtenissen zoals oorlog, natuurrampen, arbeidsconflicten, overheidsbesluiten, uitblijvende leveringen van leveranciers, kostbare omstandigheden en soortgelijke gebeurtenissen buiten onze controle die niet konden worden voorzien, worden geclassificeerd als overmacht. Dit betekent dat Barista en Espresso worden vrijgesteld van hun verplichtingen om de gesloten overeenkomsten na te komen.
8. Bericht voor klanten buiten EU (en klanten in Noorwegen, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk)
Neem alstublieft eerst contact met ons op voordat u een aankoop doet in onze webwinkel. Helaas kunnen we geen 14-dagen retourrecht aanbieden vanwege mogelijke douaneproblemen met betrekking tot btw en invoerbelastingen. We handhaven echter een 1-jarige garantie op al onze producten, maar de verzendkosten voor reparaties zijn voor rekening van de klant.
Onze prijzen voor klanten buiten EU zijn exclusief btw (Zweedse btw). Btw en invoerbelastingen zijn de verantwoordelijkheid van de klant en zullen waarschijnlijk bij de grens in rekening worden gebracht.
Klanten in het Verenigd Koninkrijk: De minimale bestelwaarde is £135. Onze winkel rekent geen btw voor klanten buiten EU. Voor bestellingen onder £135 moeten we Britse btw in rekening brengen bij de verkoop, wat onze webwinkel momenteel niet kan doen. We waarderen uw begrip.
9. Productinformatie
Wij behouden ons het recht voor op drukfouten op deze website en op het uitverkocht zijn van producten. We garanderen niet dat de afbeeldingen het exacte uiterlijk van de producten weergeven, aangezien er kleurverschillen kunnen optreden afhankelijk van het scherm, de fotokwaliteit en de resolutie. We streven er altijd naar om de producten zo nauwkeurig mogelijk weer te geven.
10. Wijzigingen in de voorwaarden
Wij behouden ons het recht voor om op elk moment wijzigingen in de voorwaarden aan te brengen. Wijzigingen in de voorwaarden zullen online op de website worden gepubliceerd. De gewijzigde voorwaarden worden geacht geaccepteerd te zijn in verband met bestellingen of bezoeken aan de website.
11. Persoonsgegevens en privacy
Raadpleeg ons privacybeleid voor meer informatie.
12. Help ons u te helpen
Over als u vragen heeft Over over de producten die wij aanbieden op onze website, neem dan alstublieft eerst contact met ons op voordat u uw bestelling plaatst. Op die manier kunnen we voorkomen dat we producten verzenden die mogelijk niet aan uw verwachtingen voldoen. Help ons u te helpen.